Recent Comments

Thursday, February 27, 2014

Kini Zocko terbuka untuk khalayak luas Zocko, e-commerce tool antara media sosial dan e-commerce diciptakan untuk social influencers, kini dibuka untuk khalayak yang lebih luas. Saat ini, media sosial/e-commerce platform ini memberikan akses kepada penggemar media sosial. Zocko , e - alat perdagangan antara media sosial dan e - dagang dicipta untuk mereka yang berpengaruh sosial , kini dibuka kepada khalayak yang lebih luas. Hari ini, media sosial / e - dagang platform memberikan akses kepada peminat media sosial. Perusahaan startup asal Barcelona, Spanyol adalah online tool yang menghubungkan media sosial dan e-commerce, memungkinkan penggunanya untuk berbagi produk yang telah dipilih kepada para pengikut mereka di media sosial dan menghasilkan rewards dari pembelian yang dilakukan melalui link Zocko. Syarikat permulaan dari Barcelona , Sepanyol adalah alat dalam talian yang menghubungkan media sosial dan e - dagang , membolehkan pengguna untuk berkongsi produk yang telah diberitahu bahawa pengikut mereka dalam media sosial dan menjana ganjaran daripada pembelian yang dibuat melalui pautan Zocko . Dalam siaran pers, Rabu, Zocko yang diluncurkan global sejak Oktober silam menjadi online tool yang menarik bagi para influencer untuk berbagi dan menghasilkan uang. Terbukti dari pertumbuhan jumlah penggunanya sebesar 240% selama empat bulan. Publikasi media sosial pun meningkat sebanyak lima kali lipat sejak peluncurannya. Dalam kenyataan akhbar pada Rabu, Zocko global sejak dilancarkan Oktober lalu ke dalam alat dalam talian yang rayuan kepada mereka yang berpengaruh untuk berkongsi dan membuat wang. Terbukti daripada bilangan yang semakin meningkat dari pengguna adalah 240% selama empat bulan. Penerbitan media sosial telah meningkat lima kali ganda sejak pelancarannya. Para top social influencers di Jakarta telah bergabung dengan Zocko, merekomendasikan berbagai produk terkurasi dengan antusiasme yang tinggi, menghasilkan pertumbuhan traffic sebanyak 150% yang terkirim ke e-commerce, menggandakan jumlah transaksinya setiap bulan. Yang pengaruh sosial atas di Jakarta telah menyertai Zocko , mencadangkan pelbagai produk terkurasi dengan semangat yang besar , menjana pertumbuhan sebanyak 150% dalam trafik dihantar ke e - dagang , dua kali ganda bilangan transaksi setiap bulan. Carlos Puig, Chief Executive Officer dan Founder Zocko, mengatakan, "Akhirnya, semua orang dapat merasakan nilai dari pengaruh mereka. Zocko menghadirkan keunikan dalam penggunaan media sosial yang memungkinkan kita untuk menghasilkan uang esktra dengan merekomendasikan produk yang kita sukai. Carlos Puig , Ketua Pegawai Eksekutif dan Pengasas Zocko , dengan berkata , "Akhirnya , semua orang dapat merasakan nilai pengaruh mereka. Zocko membawa keunikan dalam penggunaan media sosial membolehkan kita untuk membuat wang tambahan untuk mengesyorkan produk yang kita suka . Meningkatnya jumlah pengguna telah menunjukkan bahwa Zocko adalah tren baru dalam berbagi lewat media sosial, menciptakan cara baru dalam mempromosikan berbagai produk konsumen lewat word of mouth secara online dan konten yang original." Peningkatan jumlah pengguna telah menunjukkan bahawa Zocko adalah satu trend baru dalam saham melalui media sosial, mewujudkan cara baru untuk mempromosikan produk pengguna pelbagai dari mulut ke mulut dalam talian dan kandungan a


Filled Under:

0 comments:

Post a Comment


 

Feature Ad (728)